ååfaan.



"har du försökt le när du är olycklig, isåfall vet du hur sjukt jävla jobbigt det är.
att försöka vara glad, mitt liv lixom.
spela glad när jag inte är glad... önskar bara att någon fler förstod mig
men tur jag har Amanda e.. & Josephine Björklund.
Seriöst, vad skulle jag göra utan er mina älsklingar?
Jag menar, Josephiné kan jag verkligen prata ut med
Samma med Amanda, & dom har humorn, som gör mig glad...
Vad skulle jag göra utan er...?
Var inte meningen att detta skulle bli långt, fast vart visst det ändå..
"

2010 sista dan imorn, nyår sen.
jag är sjukt... galeen.
hoppas det året blir bättre än detta år.
förrförra året, osvosv.
det 2 senaste åren har jag mått sjukt dåligt...
hellvete, nu ska jag inte börja deppa.
men jag börjar deppa av låten jag lyssnar på just nu
av någon andledning

Petter Feat. Veroncia maggio - Längesen.

sjukt underbar låt...

Kärlek under 2010..
Har du kysst någon? Nej.
Har du pussat någon? Jaoja.

Har du varit tillsammans med någon? ja

Har du varit kär i någon? ja
Har du haft sex med någon? Nej?

Dina vänner under 2010..
Har en vän dött? nej

Har en vän sökt tröst hos dig? ja
Har du sökt tröst hos en vän? ja
Har du sovit över hos en vän? ja

Har du varit kär i en vän? ja
Har du fått mer än fem nya vänner under året? ja

Du under 2010..
Har du gråtit? ja
Har du skrattat? ja

Har du kissat på dig? Nej..
Har du sovit i tält? Nej..
Har du sovit under bar himmel? nej
Har du varit på Gröna Lund? nej, men för några år sedan.
Har du varit på Liseberg? nej, men för några år sedan.
Har du varit på Kneipbyn? vars äre?:$

Har du varit utomlands? ja.

Har du varit i en annan stad? ja

Har du bott hemma? tro jag väl.

 

 

Denna månad..
Har du varit kär? ja

Har du kysst någon? nope

Har du pussat någon? ja

Har du kramat någon? ja
Har du skrattat? OJAA!
Har du gråtit? ja

Har du varit glad? ja

Har du varit ledsen? ja


När..

Grät du senast? typ förra veckan någon gång..

Skrattade du senast? Idag någon gång.

Duschade du senast? Någon dag sedan.
Lyssnade du på musik senast? NUU ;o

Hade du kul senast? Idag.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0