hehehehe, oaktiv.

bloggade inte igår eller förgår..
här har ni andledningarna; i förrgår var jag sjuk, så jag hade som inget att skriva om.
igår; jag var i skolan & det var sista dagen, & vi slutar egentilgen 20 över 2 då, men nejdå
då slutade vi 20 i 3 istället. s:
och sen så var jag seriöst bara suuuuuuuuuur, pågrund av nåra personer
som alltid är ute efter att försöra mitt liv, skyller på mig vadfan det än gäller.
man blir så jävla pissed of, på sånna personer.
sitter i alla fall och väntar på att få middag.
idag så vaknade jag halv 10, sen så steg jag upp fikade osvosv.
handlade julklappar, åt, och sen var jag med amanda

men nu är maten klar, ska  gå och äta...
blogginlägget fortsätter sen.

nu är jag tillbaka. :3
efter jag hade varit med amanda fikade jag,
sen så såg jag tv & satt vid datorn, sen så for vi och lämnade
lite julklappar till broor.
sen så kom vi hem 20 över 6,
Sen åt vi typ halv 7.
och nu är jag här.
men nu ska jag göra nååååååååååågot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0