if u want me sick.

heej, jag och amanda somnade INTE när jag sa att
vi skulle sova.. vi somnade kring 4 halv 5 istället sen klockan
7 börja milou gnälla och ville ut. :o
så då gick vi ut med han, sen gick vi och sov till 9
och nu är jag bajstrött, vilket gör att jag känner mig ännumera sjuk
än vad jag är har faktiskt bara 37.4 just nu, så jag är ju inte specielt
sjuk men ändå.
hoppas jag och amanda skulle åka i johannabacken ikväll eller nå..
intreesaaaaaaaaaaaaant.

Ny header och design föresten.
blev inte nöjd med bakrunden..

men nu ska jag gå till den andra datan & lyssna på spotify & typ spela sims,
men finns på msn på denna datan iaf, om de ä nå :o

[email protected]

hejdo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0