inga komentarer, ingen bloggning.

god jul, ska egenligen gå.
men igår vare julafton
då fick jag typ massa kläder, pyjamas 2 böcker, massa jävla pengar, lite av pengarna var att köpa böcker för, presentkort på gina och presentkort på lindex.
örhängen, läppbalsam, bad kulor, nagellack, & ja, de va typ de.
julen var kul, får jag väl säga.
men ändå typ sämsta julen hitils,
och som om nyår blir bättre?
nej, vi ska typ va hemma & själv.
Och säkert inte ens ha nå raketer eller nå.. :/
fast det får vi se då s:
men nu ska jag gåååååååå. [:



josephiné björklund,
jag älskar dig mitt porrbarn.
våran humor lixom, den klår ingen.
du & jag mot världen bejbi.. (L);*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0