kukma

bara 1 som har komenterat,
men ska se om jag har någon bra film att
se nu.
så vi ses.
var med amanda ikväll i alla fall.
vi dampade loss assa.
dampooo achmeddA whit a mohammed and the negerbooii
amanda fattar... typ o_o
asså det är inte menat rasistiskt men ja...
humorn ikväll gick lite över styr så ja det blev liksom lite
fittemo.
asså dampmoos.
imorn ska jag... göra... jag vet inte.
VA MED MIG?!
NÅGON?
SVAR - nej..
som vanligt dååååå
så typ den ända jag är med på fritiden värkar
vara amanda, utom ibland då jag ä med sofia.
asså fittemo lixoooom, vad har jag lixoom gjort err
fittmaaaaaaaaaa?
jag är lixom knäpp, i know, i know, men det är inge fittma fel med det?
ni är också lite knäppa, u knoow.
aaaja,
nu ska jag fittma på lite med film och grovhångla med kudden min
som typ är rå randig.
men jajajajja, oseriöst inlägg eller whaaaaaat?
men det är lixom min fittmahumor idaaaaaaaag.
var lixom bögtvungen att få¨ut den
och jag är böögglad
för jag och josephine är vänner igeeeeeeeeeeeeen
tjabba.
vi har bråkat u knooow, hopaps det är böglöst nu iaaaaaallafall
men nu ska jag gå u knoow.
långt inlägg u knooow.
bye bye fittmaaa spermaaa.



"That face, that smile, that's not forever, but open my heart.
and it's forever.
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0