1 Advent.

heej, 1 advent idag.
har varit med amanda, vi hade typ inget att göra,
så då såg vi toy story 3, jag hade hyrt den igår så hade den hemma. ;3
jag hatar när jag andvänder smileysar i mina inlägg...
försöker göra det så lite ofta som möjligt.
sen när amanda for hem i alla fall, så gick jag ut, & hämtade in mina 3
små runda mattor, 2 blåå, & 1 viit.
jag har julstämning nu när det är 1 advent.... *host.*
Jaa, nu när det är 1 advent så, lägger jag in min officiella, adventheader,
& min officiella julbakrund, kan hända att det blir någon lite förändring nästa vecka,
eller någon gång före jul i alla fall, heeader ska då bli ändrad
efter 3 advent eller 4 advent, för då tar jag och lägger in JUL headern.
kul att veta...
men nu ska jag ta & göra något kul, NOT.
Tips på vad man kan göra när man har tråkigare än tråkigast?


Pööwzheeii(L'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0