Allt är anorlunda, stor saknad.

Heej, jag kommer bli sjuk snart. </3

Idag har jag vare i skolan, ikväll har jag lust att deppa, så
jag ska lyssna på en låt som påminner om gammla tider.
& plugga, & Städa lite i garderoben :$
Helsjukt att allt kan va så jävla bra, sen så fyfan...
Hejdå..

"Det är som första gången vi sågs,
det över över nu, det ända i våran vänskap var tydligen svek.
allt har förändrats, tänker fortfarande på våra stunder...
Allt var så underbart, jag fattar inte att jag såg så dåligt.
Mina minnen håller mig uppe, fast jag vill ner.
Du är som att andas, jag gav aldrig upp när du försvann.
Långa dagar blev till nätter, sen månader...
Saknaden är stor..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0