Bäst (L'- ily.

Asså seriöst, ska de va vi eller ej.
får knappt säga min
åsikt till dig så.
och när jag säger min åskit.
så troru jag menar att du inte får ha din egen.
seriöst, blir så jävla less. -.-

...

Jaannyc & Josephinéb & Mathildag & Jennyb & amandae, jag ÄLSKAR ER!
Jag kommer aldrig glömma er, ni är bäst :*
finns seriöst inga som er.
jag försökek älska ae &så, men ibland går
det bara inte just nu iaf, efter en liten jävla åsikt ska de
bli såhär?
ae, jag kommer älska dig f-alltid.
jc, du är ingen jag komemr glömma i första hand.. elskling:*
jb, någon man måste älska, saknar din rumpa.. :'8
mg, älskar dig otroligt, du är awesome:*
jeb, du är bästa ******, tänker inte avslöja vem du är.
du läser inte min blogg heller, vill jag inte heller.
då skulle allt bli så jäva pinsamt...

...

Sjukt, jag är cp asså.
jag har världens bästa mentor, synd att vi bah ha hon
i SO, sjukt snäll & så.
jag älskar dig!:*

...

fett fult inlägg... i know.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0