Freakn out.

Hej, blllir så att jag far på skolan.
Kanske ska säga godmorgon, men ändå...
Idag vill jag inte på skolan, det kommer bli en fkn shit dag!
Först ha vi franska och förhör på de 6 dampglosorna som är damplätta.
men kan inte uttala dom, så då kommer jag få damp om det är muntligt
förhör...
Sen har vi igentligen NO men då har vi matte istället
för vi har dampprov i matte & nii fattar varför vi har det då istället för på den
real mattelektionen, sen så har vi engelska, och det är damp för imorn har vi
två engelska läxor & jag har inte pluggat.
speciellt inte på ena för jag har glömmt engelska boken på skolan hela tiden...
sen så ska halva klassen ha matte och halva musik igentligen Men då blire dampfet
eftersom vi hade matte på NO:n så då¨blire halva klassen har NO & Halva musik.
Jag har NO.
Se så äre damplunch.
Sen så har dampidrott där vi har fotboll vilket vi hade igår också.
och jag är värsta säms på dee..
Sen så har vi damp SO som suger för SO är så jäkla damptråkigt
men det är värsta kul när vi håller på med länder OSV.
Vilket vi gör... De eg..
Sen så slutar vi, men då ska jag upp på musiken & spela gitarr som vanligt
Till ungefär 14.40 eller 14.45
Sen väntar jag på Amanda.
Vi slutar igentligen 14.20 idag men eftersom jar har gitarr så kan ju inte jag det.
Det är damp...

Långt inglägg.
HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0