tråk.

ÄRLIGHET

Ditt äldsta hångel? ...
Hur många har du varit riktigt kär i? Ingen...
Vad tycker du om kärlek? Sämst.
När kramade du någon sist? Igår eller idag..
Saknar du någon speciell person? Ne.
Har du svårt för att bli kär? Ibland, och ibland inte.
Är kysste/hånglade du med någon sist? vete.
Ångrar du det? ...?
Är du singel? Yes.
När fick du senast en komplimang? Minns inte...
Har du hånglat med någon av samma kön? Neejj.

HAR DU NÅGONSIN

Varit medvetslös? tror de, fast minns inte säkert...
Hånglat med någon riktigt ful? Nej.
Hånglat med fler än 50 pers? Nä.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nej.
Gjort något riktigt dumt? Vem vet, jo, det gör du.
Gjort något du verkligen ångrar? Vem har inte de?
Varit nykter på nyårsafton? Japp.
Åkt ambulans? Nej.
Gjort något olagligt? Nog har jag det...
Blivit polisanmäld? Nä.
fått din mamma att gråta? Inte vet jag...
skämts över dina föräldrar? Always, inte så men, oftast eller ibland...
skämts över dig själv? Haha, yes, ofta...
sagt jag älskar dig och menat det? Inte på riktigt nej, men i nån jevla dröm... :]
tar du droger? Varför skulle jag? -.-''
varit kär? Inte på riktigt, fast, jag är väl lite småkär just nu. :']
har du varit kär i någon du inte haft chans på? Vem ha inte de?
är du ensam nu? Neee?
vill du gifta dig? Beror på om man hittar den rätta.
vill du ha barn? Vet ej.

SENASTE PERSONEN SOM

sov i din säng? Jag & min hund. :'$ (Misstolka int...)
såg dig gråta? Vet ej..
fick dig att gråta? Vet inte.
du delade en drink med? Dricker inte.
du gick på bio med & när? Amanda S på sommarlove någon gång troja...
skällde på dig? Mamma troja.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU

gråtit? Nej.
kramat någon? Om min hund räknas... (a)
pussat någon? Ne.
köpt någonting? Godis :]
sjungit? VEM FAN HAR INTE DET? O_O
saknat någon? Men nej...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0