Moi.

Tänkte göra ett informations inlägg om mig.
Jag heter linn vilket säkert alla förstår.
Jag är 12 år, jag har 3 syskon, vid namn Henrik, Dennis & Erika.
jag har 2 husdjur, min hund milou som är 1 år och ca 3 månader
tror jag, sen har jag ju min hamster kontroll som jag
fick någon gång i mitten av februari detta år.
han heter Kontroll.
jag har haft 2 till hamstrar Fluff & System.
min favoritmat just nu är nog kyckling, ris & svampsås. (L')
min favorit serie när det gäller böcker är nog... serien "TRE"
favorit film har jag nu kommit till... just nu är det nog.. "switch" & "ZOZO"
Fast jag är inte helt säker.
min favorit låt har vi nu kommit till, favorit låt just nu är nog "Nomy - If you hear this."
på fritiden så sitter jag vid datorn, pluggar eller är med någon kompis.
och förstås milou.

Det var väl nog om moi?

Au
revoir!


Kommentarer
Postat av: Elina

Du har samma favoritserie som jag!! Fast jag har eb till som heter house of night!!!! Den är BÄST!

2010-11-01 @ 14:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0