K, klubbkompis

Chena, idag har jag varit med Henny vi hade kul, eller a, först så kom hon, och vi hade ingen
aning om vad vi skulle göra, men då såg jag två 5kronor och jag bara "åh, mjukglass!" så då fick vi pengar
av mamma, och drog och köpte mjukglass, det var gott... Sen for vi hem till mig igen, hade ingen
aning om vad vi skulle göra, så vi drog ut och lekte med Milou men det blev tråkigt,
så då gick vi till Henny och hämtade hennes hund Felix sen gick vi hem till mig med hundarna, så
då var dom och lekte med varandra och vi såg på, och det var faktiskt kul..
men a, sen gick vi in, så då fick dom leka inne också, sen halv 5 drog Henny hem, så jao,
det var typ min roliga dag, den var i alla fall grym!
men a, puss & kram, på din banan!



Söta hundar, dude..


Kommentarer
Postat av: Amanda,S!

:D

2011-06-04 @ 00:12:31
URL: http://thebluehat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0