k, knubbkompis

Chau, om igår, jag var hos farmor, och min sjuka farbror är där.. med "sjuka" så menar jag att han är sjuk, inte
galen och sådar, ok? för han har en sjukdom men ah, och hans hund Leon är också där, så Milou hade en "kompis" men haha, nä, Leon är lite för lat för att leka som Milou vill, men Leon är tjock.
och snaggad, ahahah, i alla fall, det är Milou & Leon på bilden där nere då..
men jag typ var och fotade dom, sen på kvällen så var jag med Amanda vi hade kul på icke misstolkande
sätt, vi typ bah yeah, armhävningar! btw, så äger vi på armhävningar, okokok? A, sen gjorde
vi lite annat också som jag inte tänker nämna, för det är lite för kul för det, RIIIIGHT?
men a, puss & kram på din banan.



Söta & drogade pojkar:*


Kommentarer
Postat av: Nellieeh <3

Hej!

Vill du vara med i morgondagens blogg ?

Du kan från och med nu till och med imorgon kväll anmäla dej att vara med i "tävlingen".

Hoppas du vill vara med. :)

Kram Nellie.

2011-04-18 @ 20:14:40
URL: http://nellieeh.blogg.se/
Postat av: janelle

fin blogG!

2011-04-18 @ 22:25:46
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0