K, kramkompis.

Chau, Idag har jag varit pigg, ao, somnade typ vid 10 igår, omg somna 10 på en fredag?
jo, det gjorde jag, var så himla trött, mobbat asså. men ja.
sen vaknade jag 20 över 9 imorse, så har sovit ganska så mycket + sen lata sig under dagen typ.
men har även varit på marknaden som var här där jag bor idag.
jou, mamma & pappa köpte kaffeost, mjukbröd av 7;orna som har franska, hundhalsband &
en tröja åt mig, sen köpte jag godis, mohahahaha.
ska då droga det ikväll... & se tv, är du smartare än en 5;e klassare? det är bra, eller något.
men nu orkar jag inte skriva mera.

btw, ska "försöka" vara lite aktivare på bloggen nu. (a)

men a, puss&kram på din banan!



your dreams can be true, if you just belive them.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0