OH MY GUD.

Postat av: Therse H

Vad är din ögonfärg?

Svar: Aso, dom är blåa, med små "drag" eller vad man säger med grönt som man då nästan inte
ser. ^^

Postat av: Didde :)

vad är ditt favvoställe? (komme inte på nåt annat!) ;)

Svar: Haha, jag vet faktsikt inte.
beror nog även lite på hur man tänker, men jag vet inte. ):

Postat av: andréa

om du va osynlig för en dag, vad skulle du göra då:]?

URL:
http://andreapussen.blogg.se/

Svar: Haha, jag skulle nog skrämma folk jag ogillar och även några av dem jag "gillar" som vänner då.
och sen skulle man ju passa på att ta lite godis och sånt tror jag. ^^

Postat av: Amanda :3

HAR TVÅ FRÅGOR.
VILKEN ÄR DIN FAVORITGLASS?

OCH VARFÖR ÄR DU SÅ AWESOME? :3

Svar: Min favorit glass, hahahahha, glass i mitt hjärta. Nejmen, jag gillar det mesta.
Men våran isglass typ är vad jag tänker just nu, så får väl ta den. xd

Jag, awesome, haha nej. ):
nejmen, jag vet inte, jag föddes väl helt enkelt awesome och bäst?
nejmen, jag har väl blivit så, enligt dig, och några andra. xd

Det var de bästa svaren jag kunde ge er nu, och lär inte få fler frågor så jag
svarade på dem nu, så att a, blir väl någon fler frågestund framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0