Det bara är så.

jag har inte bloggat ett tag och här har ni andlendningar:

Mitt liv, var dåligt (är fortfarande men ajja)
sen så har jag haft mycket med skolan, och inte
haft tid men nån jekla blogg, fått tillbaka en gammal
vän som jag var utan i ett år ungefär,
bråkat rätt mycket med en person,
inte fått några komentarer (fast det får jag aldrig men ändå.)

Så där har ni.

Och amanda, du sa att du skulle börja komentera men det gjorde du aldrig?

Och sen, detta betyder inte att jag kommer börja vara aktiv,
för jag har fortfarande denna jäkla skit över mig.


Jag saknar dig otroligt fluff, på söndag är det ett år sedan
jag förlorade dig, jag älskade dig, och jag älskar dig,
och kommer alltid göra, du var mitt första husdjur,
och det går inte att ändra på, och jag är så jäkla stolt över att ha haft dig,
för du var den underbaraste jag någonsin mött.
Jag har väl "kommit över dig" men ändå inte, JAG ÄLSKAR DIG GUMMAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0