Swing life away.

Hej bloggen, jag heter linn, men kalla mig Linn-Stina okej?
ah, men hej.
idag var vädret awesome så var ute med hunden i 50 minuter..
duktig jag var aha?
men fotade lite då, bilden nedan bland annat.. vädret var bättre än vad
det ser ut som på bilden typ, nejmen det var typ 0 grader ute.. eller något sånt.
men ja, det var härligt, och ja det var i skogen vid ett skoterled.
så det körde typ skotrar hit och dit, eller något.. och Milou (hunden ) var galen, typ..
han typ, aktade sig inte, så jag fick damp eller något..
imorgon ska jag inte göra något speciellt, typ tråka eftersom jag inte har någon
att vara med nu mera, och mamma får damp på mig för det.. det suger.
men ja, hejdå!



Copyright..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0