This time you go away.

Ja hej bloggen, jag har inte bloggat på ett tag.
och detta betyder ine att jag kommer börja om,
för bloggpausen fortsätter, kommer bara logga in såhära någon gång
då och då, för att komma tillbaka sakta men säkert.
och jag vet att jag inte varit speciellt aktiv nu i Februari, men det är bara så det är.
och då ska jag säga att jag inte kommer skiva så "mycket" om
min vardag, för den suger just nu och det blir typ bara värre och värre..
och ja, men whatever, nu ska jag inte "oroa" er..
för mitt liv är det ingen som bryr sig om, utom jag då.
för folk bara utnyttjar mig hit & dit, och leker med mina kännslor och mitt liv.
seriöst, ni vet att jag har kännslor precis som alla andra, så ge er bara.
Men a, det var typ det.

puss&kram



Stop playing with my feelings, stop bring me to hell more&more,
you know that i love you babe, why do you make it even worse?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0