awesome dream.


Bulgarien 2010, 10 - 17 septemer (tror jag det var)


helluuuuuuu
, idag har jag varit med amanda och imorgon äre skola.
igår kväll så var jag med amanda och då peta jag på taket (intressant?)
då bara rasade det massa snö från taket på baksidan,
alltså hahahah, jag peta bara och det rasa?
och jag petade långt ifrån där det rasade?
ajaa, ikväll ska jag bara ta det lungt och slappa med tanke på att snart får man inte
göra det, för nej, då har man läxor...
men nu orkar jag inte skriva mer

svar på komenter;

Faaanny om JayKay - princess:
i vilka länder har du vart i? ;o
jagvet att det inte har något att göra med detta inlägget, men kom bara att tänka på det.


Svar:
jag föddes i Ryssland (Någon liten "stad" utanför pskov)  så antagligen har jag varit där.
sen så har jag varit i Caribien (dominikansa republiken)
och jag har varit i thailand (minns inte vad staden heter)
Jag har varit i finland..
asså typ i början av finland när man kör in dit via haparanda
och jag har varit i turkiet (minns inte vad staden heter)
och till sist har jag varit i Bulgarien år 2010 (sunny beach)
och jag ska åka till Thailand om 2 år igen.

hoppas det var allt du ville veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0