dagens låttext, skriven av mig, så det är copyright.

och jag är en av alla människor i detta land.
det var inte meningen att må såhär.
jag blir naaken, inom mig, det är så många som inte tror mig, men jag menar det, du är en av dom..
underbaraste människorna jag mött.
jag är en idioot som aldrig förstår, att bråka, är det värsta som finns, lämna mig till vargarna, och gå din väg. jag bär en sten, en sten inom mig, påväg till ingenstans.
ni ser rakt igenom mig, ååh, jag är en idiot, som inte säger sanning,
jag är en idioot, en stor idioot, en idioot.
är detta en falsk vänskap, vi burit på, hela livet?
snälla, låt mig dö, det värsta som hänt, falsk vänskap.
du fattar, du fattar inte, du är underbar, men inte längre.
våran falska vänskap jag litade på bettyde inget alls för dig.
du får mig gråta, du får mig skratta, du får mig arg, du får mig glad.
åh, jag vet inte vad jag ska säga, låt mig bara va.
snälla låt mig se ljuset i denna svarta värld.

oh you was my soulsister, you was everything to me.
but all was wrong, everybody say to me,
hold your head up high and this fucking pain will die.
i don't trust you anymore, oh.
you maked me cry this time, i hate you.
what have i done to you?

Frågan på livet den går inte att besvara,
det finns så mycket som jag vill ska komma ut.
men orden kommer svika dig.
vill inte ha dessa minnen.
riktiga vänner ställer upp, du gjorde det.
men du var ändå ingen riktig vän, vad är det som händer?
en del av mig som inte går att inte kontrollera.
ta mig tillbaka igen, låt mig inte leva med alla minnen,
låt det vara som förr, minnena kommer upp som en stämpel i pannan.
vadfan har vi gjort?
du försvann, tårarna rann.
du ska ta mig tillbaka igen, tillbaka till alla minnen, vad ska jag göra nu, allt tar slut?
låt mig leva som den jag är,
sluta ändra på mig hela tiden, sluta få mig tro jag är ful, dum och allt det där.
ni har gett mig dålig självkännsla, självförtroende,
ni har ändå gett mig underbara minnen för livet.
herregud, detta får mig att inse, jag saknar er, ta mig tillbaka till er.
snälla, bli en bortglömmd ängel.

I don't want you to cry don't want us to say goodbye. But i now that were fallen apart. I don't need your life and if you don't simplyfice. Tell me how will i now who you are?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0