Heart and soul

sätt på melodin läs inlägget och njut.



Dag två - något du inte visste om mig.

det är ju svårt för mig att veta vad ni inte vet om mig men jag kan väl ta...
Att jag har hånat, skrattat osv åt Kenny G's musik förut
men när jag lyssnade på han idag var han helt okej och helt härlig att lyssna på?

Intressant att veta.

Today & yesterday.

Igår var jag i skolan som vanligt på dagen..
på kvällen sovde vi på skolan och det var kuuuuuuuul, jag blev typ hög på ostbollar men okeeeeeeeej.
men ja, och sen så drogade jag mig genom att skrattaaaaa, sen så när vi skulle
sova fick vi inte ha mobilen så A-K var och fittdampa bah "STÄNG AV MOBILEN NU LINN"
När man typ skulle se vad klockan var? ._.
och samma när Rebecca skulle stänga av den?
hon han säga det minst 4 gånger innan den var av, hej tjatig lärare.
men vilketsom.
först hade vi SO-Redovisning, kul, jag vet.
sen så gick vi ut och hade kuuuuuul, säg vi som?
sen så hade vi lite fri tid, sen såg vi film, fast de gjorde inte jag och Rebecca för den filmen suger
när man sett det flera gånger, nivet "bron till terabitia" ?
aja,
sen så skkulle vi sova vid 11, fast de gick int så man blev vaken ett tag.
sen vakna vi på morgon och fika och klockan 20 i 9 hade vi SO, även om dom hade sagt
att vi skulle få slippa den? ._.
dryygt.
men sen så hade vi vanliga lektioner och slapp NO:n i slutet
så vi slutade efter vi hade ätit lunch, de va niceeeee.
sen sååå var jag ut med milou och fotade, det kommer bilder imorn, eller så ikväll...
men vi höööörs.

puss, hejdå:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0