If I could turn back time.


observera att jag alltid är seriös när jag sitter vid datorn.

ska äta, inlägget fortsätter.

idag har jag inte gjort så mycket.
men inte deppat i alla fall, första gången på länge..
min syn över 2011 för mig är...
jag ska va glad, jag ska va stark, våga vara den
jag är, och säga vad jag vill, tycker & tänker, bara lägga allt det jobbiga
på sidan och se allt det ljusa, ja, helt enkelt, vara stark.
men... nu ska jag fixa något, vete vad o-o

"If I could turn back time
If I could find a way I'd take back those words that hurt you and you'd stay
I don't know why I did the things I did I don't know why I said the things I said
Pride's like a knife it can cut deep inside
Words are like weapons they wound sometimes.
"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha det vet både du och ja och säkert nån mer att du ALdrig är seriös när du sitter vid datorn xD

som när du åt lakrisal då var du typ drogad framför datorn XD <3

2011-01-04 @ 16:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0