If you care.



älsklingen som just lärt sig rulla runt;*

Igår så började skolan, och jag var för trött för att blogga,
är igentligen det nu också, men Fanny, Jenna & Olivia tvinga meej, och blogga.
så nu är jag här, ja skolan började igår, det är långtråkigt..
vi har i alla fall bytt platser, fastän jag fick mycke sämmre plats än förr.
sitter längst bak & när dom skriver med en röd penna ser jag inte ett skit,
färgen skär i ögonen, så man inte ser, fast den gör inte det när jag sitter
närmare?
men i alla fall, i matten har vi börjat med statestik, hej tråkigt.
I SO:n har vi om länder och allt såntära skit, grupparbete i alla fall,
och då har min grupp om världsdelen asien?
fast vi började det grupparbetet före jul, men ändå.
I NO:n har vi om universum, hej intressant.
I engelska är det de vanliga, typ Regelbundna form och oregelbunda och allt sånt skit.
I franskan är det typ de vanliga.,
I svenska är det också typ de vanliga, typ vad heter det?
typ.. men de 3 ordklasserna, minns inte vad man kallar dom... hej bra minne.
sen äre ju massa mer.
typ gitarr, idrott, bild, slöjd, och sånt.
men vi har inte haft bild än, och slöjd är typ syslöjd, och idrott är ju det vanliga?
men ska gå och se tv nu så vi seees.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0