någon bryr sig, fast nej.

Mathilda Glaas, jag älskar dig, jag kan lixom, prata ut med dig på något sätt,
känns som du förstår mig, jag vet att vi inte känt varandra speciellt länge,
men känns som jag kännt dig sjukt jävla längre.
Jag vet att vi typ aldrig pratat med varandra i verkligheten, men
jag vill att du ska veta,
Jag älskar dig.


Amanda Ekman, jag älskar dig, du har varit en av mina bästavänner sjukt länge,
och hoppas du förblir, om du lämnar mig kommer jag inte vara hel,
utan dig i mitt liv, så är jag typ ingen.
jag kan typ, prata med dig om allt och lite till,
visst, vi bråkar rätt ofta nu mera, men det är sånt som händer,
men vad som än händer,
så borde du veta att jag älskar dig.


J
osephiné Björklund, jag älskar dig, vi har pratat med varandra sedan November
2010, vi bor sjukt långt ifrån varandra,
vi pratar inte med varandra lika ofta, jag saknar dig bejbi,
Våran humor, den är liksom lite gaalen, jag glömmer aldrig våra
"fina" konverstationer, dom äger.
Josephine björklund, jag verkligen älskar dig.


Kommentarer
Postat av: MODEMARTIN

Vad hittar du på i helgen? :)

2011-01-14 @ 15:52:19
URL: http://www.modemartin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0