perfekt dröm.

Om mig.

Jag heter då Linn.
jag är 12 år, men fyller 13 i Juni, den 2 för att vara noga.
jag gillar färger, djur, musik och sånt som är allmänt trevligt.
jag gillar inte min humor för alla tycker den är dålig, tror jag?
jag blir aldrig nöjd med headrar för att jag alltid
finns med på dom, för jag ser inte så bra ut.
så det förstör dom, men om inte jag är med ser dom också dumma ut? ._.
så finns inget val.
jag bor... där det är kallt, i skogen typ, men har skog nedanför
mitt hus så när jag vill i skogen är det bara att springa ner för
på baksidan för det är som en liten backe.
sen skog, och backen tillhör våran tomt
tror jag då.
kul kul, vad mer finns det att veta?
jag har brunt tråkigt hår, och svart underhår, jag gillar färgglada kläder,
men jag gillar också mörka kläder men om jag har vita kläder då
gillar jag det inte, för jag är ju inte precis någon vit ängel?
för då fattas ju bara glorian.
men nu tror jag det inte finns något mer att säga?

Dagens tanke.

Det finns 2, som tänker på mig, nästan hela tiden?
i ett helt annat land,
som pratar ett helt annat språk.
som inte vet hur jag ser ut, bara som jag såg ut för ca. 12 år sedan?
ja, för jag är ju adopterad, mina biologiska föräldrar tänker ju säkert på mig?



hejdo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0