som om du kunde se.

godmorgon eller något.
inatt drömde jag en dröm..
som verkligen inte får bli sann.
såhär var den

Amanda E stod och pratade med Ebba, Lollo & Amanda H.
Jag kom dit bak på skolan för att jag och Amanda hade planerat så.
jag tappade min väska på vägen
och märkte inget.
när jag var där kollade amanda på mig och fortsatte prata med dem
i minst 10 minuter till.
hon visste att jag hade bråttom hem.
så jag gick dit fram och väntade där istället för det kändes
som jag bara trängde mig på.
cirka 5 minuter senare kom amanda dit fram och cyklade
och sa "då far jag väl för ja.."
då sa jag " hahah, vänta, jag ska ju cykla med dig hem"
och sprang ner för att hämta min cykel.
hon cyklade bara iväg under den tiden
och jag skrek "vänta för helvette!"
och hon svarade tillbaka "Varför det, du är ju svartsjuk på att jag är men Amanda, Lollo och Ebba."
då skrek jag "Vänta för helvette!" Igen och alla som gick på fritids
stirrade på mig och Sara, hon som jobbar där.
kollade på mig och sa att jag skulle skärpa mig.
Amanda cyklade och stannade och jag cyklade mot henne.
Jag upptäckte att jag tappat väskan och vi sprang runt hela skolan för att hitta den.
men vi hittade den inte.
sen så cyklade vi tillbaka till där vi stod.
hon sa att vi måste prata ut
och jag sa detsamma, ett tag efter vi pratat ut så sa hon bara.
"nä nu måste jag hem, och du, vi kan inte vara vänner längre..."
"jaha.." sa jag...

Sen så slutade drömmen.
herregud, det får verkligen inte hända på riktigt..

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0