Whenever & Whatever




Milou, snart 1 och ett halvt år sedan jag hämtade dig, jag fastnade för dig direkt.
minns du att du sprattlade så mycket när jag höll i dig så du rammlade och
gnällde som fan? hahah, rädd jag blev..
jag älskar dig Milou, du är underbar, jag ska älska dig, tills du tar
sista andetaget.. bästavän, du och jag..


chaauuu, jag har fettma dålig humor idag.
så alla veet.
ska typ... vara med amanda idag eller något.
tror då det :o
och ta hand om milou, den lilla rackarn
eftersom mamma och pappa jobbar, så måste ju jag göra det.
så han ska följa om vi ska uuut.
kulkul.
ska äta korv till lunch och har hunnit äta en korv redan men det smakade
peppar och något äckligt, för det var något
äckligt i stekpannan.
inte gott asså.
vi ses..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0