Danke schön.

Hej, sista inlägget på ett tag nurå.. även om jag typ aldrig bloggar, lite slarvskrivet nu oxå för orkar egentligen inte blogga, och har inte heller tid.. men kanske kommer något mobilinlägg då och då som tröst...
Nu är det ju så jag drar till Dalarna imorn! Ska ju se diggiloo och sådära, o sen drar vi antingen till Gävle eller Sundsvall.. och hur länge vi stannar bero på vädre oxå.
Men ja, vi hörs säkert imorn när jag ska åka bil heeeeeeeela dagen, så då kanske jag kommer med min "Uttråkade-Linn-humor" eller något annat, vi får se om jag kommer med något överhuvudtaget, så lovar inget.
Men hejdå! Puss.

amanda om Then the day is coming.:
Super snygg header! :3

Svar: Danke schön.



HAHAHAHHA, KAN INTE SLUTA SKRATTA ÅT MIN BLICK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0