Förlåt mig.

Förlåt.. blev inge mobilbloggning när jag var borta, antar att jag inte orkade...
Kom hem förra veckan någon gång.. Men i alla fall.
Först så berättar jag att Diggiloo var asnice, kommer 2 bilder sen.. en på Thomas diLeva & en på nästan alla som va me, fast tro int Hilda va me där.. men har ingen bild på henne så, säkert någon fler som inte är med där, men
aja. och kom på, det kommer 3 bilder, en på en ascool båt som stod där. Hoho.
Känner mig som värsta tråkiga personen, och slarvskrivarn idag, Men ni får nöja er!
Sen drog vi dit där dom gör Dalahästar också.. en dag, minns inte va det hette, sen drog vi till Mora och va där, åt där och jag köpte en gul kofta.. om det var intressant, men aja, puss!








Dåliga bilder, jag vet, men ni får nöja er med dom!
Sen ska jag färga håret rött igen också, om typ, nån vecka, i alla fall innan skolan börjar!
dock, annan röd färg en förra gången. ↓ Jag förra gången jag hade rött hår ↓, vet, bilden är inte så bra..



Dålig kvalla med flit.

Pusshej. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0