Jag e hemlig & lat.

Jao, jag e hemlig & lat, tyvärr tvingade Amanda mig och blogga, så jag bara vad
@"¤!¤!#&%#!"¤ ska jag blogga om?! Igår & I förrgår på kväll/natt har jag varit hos Amanda, eller ah, det var även i natt, alltså nu i natt då det blev dagen det är idag, är det bara jag som tycker detta med dagar & dygn är förvirrande?! Men ja, vi skulle se film i förrgår eller vad man säg, men vi såg typ bara...... en halv julfilm. (Y) på sommar & allt? & Sen spelade vi & lite annat, så ja.. och igår såg vi film, Love and other drugs & Vampyrer suger, eller a, natten då det blev idag såg vi Vampyrer suger, och igår Love and other drugs.
Men nu vet jag inte vad jag ska skriva så... PUSS.


Saknar dendär kattn enormt.

XOXO, gossip girl.
Ne, jag bara skoja, men hejdå, Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0