No, I just wanted you to know.

Hey, förlåt för dålig bloggning, men har varken haft något att blogga om eller orkat.
Varför jag inte orkar.. är för att jag är lat, typ, och vaken så sent, och sen lever mor & far om så jag vaknar på morgonarna, så får nästan inte sova något, typ.. någon timme per natt, men det är ju egentligen helt
upp till mig som är vaken så sent på nätterna.
Igår, åskade det, och det var sjukt coola blixtar, önskar jag hade kameran nära mig så jag kunde tagit kort på dem, men såklart nä. Men hade ju lovat någon bild sedan jag och Amanda "hoppade" studsmatta med ballonger.. så bjuder på den bästa senare.. men mobba den inte, för det blev typ inga bra bilder så.
Idag så har min syster Erika & hennes "sambo" Simon varit på besök, och sen drog vi till farmor, och då träffa jag Leon (min farbrors hund) som var mys idag, så jag och han typ chillade i soffan. eller något.
Uhhuhuhuh, jag har typ inga planer för sommaren, det känns sämst, eller ah, typ fara till Dalarna typ 18 Juli, sen se diggiloo där, och sen till Sundsvall, så ja, och sen kanske göra något kul med Sofia, men annars bara öhöhöhöh, jag har inga planeeeeeeeeeer. :( Men ao, nu vet jag inte vad jag ska blogga om, så vi hörs.



 
Ah, vi är "typ" awesome!
:$


Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHAHA. BILDEN<3

2011-06-26 @ 16:11:40
URL: http://rageandlovee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0