Sommarvärmen är här.

Ja, äntligen är typ sommarvärmen här, känns sköönt, men ändå jobbigt med tanke
på att man typ svettas såhääääääääääääär mycket.
Men nu idag och igår så jag jag då inte känt av det dagtid, det har varit på afton/kvällen
jag börjat svettas, för jag och Amanda har haft vattenballongskrig idag & igår.
och efter lite trassel idag fick vi även igång vattenspridarn.
Trodde inte jag fick av kranet, men det visade sig att jag bara skruvat åt fel håll,
för då kolla jag om den var av genom att ta av själva slangen, och då sprutade det vatten som ***, och
jag blev asblöt, och fick.. Aa, bokstavligen hjärtattack, blev sjukt skraj i alla fall.
Men vi ställde vattenspridarn under studsmattan, och är fortfarande blöt, och det gjorde vi vid 3 idag, tänk
så sjuuuuuuuuuukt lång tid det kan ta att torka.
Men nu ska jag typ dra mig till mamma i vardagsrummet, Pusshej.


Smäck vad vackert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0