Bitch style.

Yeah, digga rubriken, haha, nä men jag och några på skolan var fett trötta för vi har ju
just börjat efter att ha haft sportlov men a, då hade jag typ lite kul och skrattade
åt allt & inget, som när jag bara till Tom N, "Har du dålig hörsel, eller har du bara tappat öronen? *peta på mina öron*" sen dog jag av skratt,
men a, då kom Tom v d B bara " Bitch style!" sen sa han något som han hade på sin mobil
som han typ hade på hjärnan, till mig, och det var något jag inte minns vad det var,
men det var då något med "Jag gillar dig, bla bla bla... " och sen spelade han upp det på mobilen
för mig också och sa bara "HÖR NU!" och då började Tom & Jonathan mobba oss.
det var lite halvtaskigt eller något, men a, jag dog idag i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0