K, kåtkompis.

Chaa, skulle ju spela in enskillt elgitarr grejen jag skulle spela på skivan
i fredags, gick sådär, spelade rätt första versen, sen spelade jag i otakt andra,
så då fick vi ta om den, och då failade jag och tog fel grepp, sen failade jag på
samma sätt igen & då skratta Johannah (lärarn) åt mig och bara "Då få vi ta det igen." och typ
överuttalade igen.. och då failade jag igen, men sen klarade jag det.. duktig jag var alltså.
Idag har vädret varit grymt vaknade, såg tv, satte mig vid datorn, klev upp, hoppade studsmatta.
tog ut Kontroll och han fick vara ute på gräsmattan med Milou, för dom som undrar
nej, Milou (min hund) är inte agressiv eller visar påtankar på ondska mot Kontroll (min hamster).
Vilket jag tycker är väldigt skönt, så kan båda vara ute och springa på gräsmattan
samtidigt. Sen så drog vi i alla fall till farmor, sen kom vi hem & har suttit vid datan sen.. & sett tv.
nu ska jag sova så vi hörs, puss & kram på din banan.



Världens bästa & finaste Kontroll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0