R.I.P A-K's mamma..

Hej, hallå &så vidare.. Idag har jag varit på skolan, Mums.. Haha, awesome!
Klockrent, skolan är mums, nejmen, aah, vet inte vad jag skrev, let's be serious man.
Var i skolan, skulle haft utvecklingssamtal igår, men då skulle jag till Skellefteå så det gick inte..
så då skulle jag ha det idag istället.. men de blev inte, för A-K's mamma (min metors mamma)
dog i förrgår, lixom.. jao, så hon skulle va hemma idag, så de bli på måndag istället.
sörj för A-K vafan bitches!:* Nejmen, nu börjar jag vara oseriös igen.
Har inte bloggat på länge, så tänkte berätta vad jag gjort sedan i fredags typ.
I fredags for jag & min klass till Umeå, vi skulle typ på någon föreläsning
om naturvetenskap. Sen så var det sjukt intressant, när vi for dit var jag så trött så jag bara
"JAG KOMMER SOMNA DÄR INNE!" men det var så intressant så man blev typ pigg.
Men efter det gick vi på stan då gick jag med världensbästa Henny, och lite Tom, fast
det var typ i slutet, för han skulle på någon spelaffär och vi fick inte gå själva och ingen
annan ville typ följa han.. Mobbat. Nä, men. Sen i Lördags så kom Hugo & Lova, som skulle
sova hos oss till på Söndagen, och i Måndags vare skola, och igår med, och idag med.
det var typ det, orkar inte skriva nå mer så atttttt, Puss & kram på din banan.



Mobba inte, tagen i höstas ju. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0